Nyheder

TechIDÉ ApS bliver til tipatek A/S

01.05.2021 | Læs mere...

Tipatek 1 år

Så blev Tipatek 1 år og det blev fejret med åbent hus kontoret i Odense. Det har været et vildt spændende år, hvor der er sket meget. Vi startede to mand på Niels Bohrs Allé i Odense og har lige skrevet kontrakt med den femte mand. Vi er blevet ABB Channel Partner og har gang i mange spændende projekter sammen med vores kunder.  Vi glæder os til at se,hvad næste år bringer!

Tak til alle jer som fejrede dagen sammen med os.
 

Automation Alliance DK på Ajour Messe i Odense

Vi glæder os til at møde dig på stand 4049, til en snak om fremtidens automationsløsninger.

Automation Alliance DK, er et nyt stærkt samarbejde, mellem virksomhederne Level 3 Technologies ApS, Safe O&M Solutions ApS og Tipatek A/S.

Automation Alliance DK varetager service og løsninger, inden for Automation, Alarm Management, Energi optimering, MES, Functional Safety og Cyber Security. Holdet bag Automation Alliancen DK, har mange års erfaring med service og løsninger til blandt andet #kraftværker, Affaldsforbrændinger, Procesindustri, Offshore og Marine.

På Ajour messen i Odense mødes Danmarks tekniske ledere, rådgivere og specialister med indkøbs- og beslutningsansvar, til to spændende messedage med indlæg og vidensdeling. Det er Maskinmesterforeningen som står for Ajour Messen torsdag 25/11 kl. 10-17:30 og fredag den 26/11 k. 9-15.

Tilmelding: https://my.eventbuizz.com/event/ajour-2021---management---technology/detail

Sted: Odense Congress Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense

Vi glæder os til at se dig!

Automation Alliance DK:

Bo Sundahl | Level 3 Technologies ApS tlf: +45 40 40 79 41

Thomas Ovens | Safe O&M Solutions ApS tlf: +45 23 86 65 75

Per N. Lund | tipatek A/S tlf: +45 26 20 08 35

https://automationalliance.dk/

Tipatek flytter ind på Niels Bohrs Allé i Odense

Så blev det endelig store indflytningsdag for tipatek.  

Vi har fået et 60 m2 lokale hos KMD, hvor der er indrettet 8 arbejdspladser samt 2 servicepladser til onlinesupport, test mm. Der er også blevet plads til en hyggekrog til små kaffemøder og afslapning. 

Ud over lokalet har vi adgang til KMD's kantine med lækker mad, mødelokaler og konference- og motionsrum. 

Vi glæder os til at gøre brug af vores nye faciliteter.